Monday, December 19, 2011

heart(s) + glass(es)

Lovedrobe has sent me another dress for review and I'm quite surprised! Maybe you remember when I said  that, last time, the dresses were a bit big for my liking, so I have now received this heart print tunic/ dress in a size 16 and it fits like a glove. It is sleeveless and has this wonderful large collar bit, I just added a cardigan and a belt (for a bit more shape) and off I go. I'm a little concerned that this might be a little too short on others, because it is quite short on me, being 5'2. It is a lovely little dress though, the hearts are adorable. (Thank you, Leanne!)
Apart from that I HAVE ALSO GOT NEW GLASSESSSSS <3
***
Lovedrobe  haben mir ein weiteres Kleid zugeschickt und ich bin recht überrascht! Vielleicht erinnert ihr euch, dass ich das letzte Mal die Kleider ein wenig zu groß und unförmig fand. Jetzt habe ich dieses Kleid in UK 16 und es passt wie angegossen. Es ist ärmellos und hat diesen wundervollen riesigen Kragen. Ich hab noch einen Cardigan und einen Gürtel dazugesellt und fertig. Ich habe allerdings Bedenken, dass es an größeren Frauen etwas zu kurz ist, da es schon scharf an der Grenze ist für mich bei 160cm. Das Kleid ist trotzdem süß und ich liebe die Herzchen! (Dank an Leanne!)
Außerdem habe ich EINE NEUE BRILLEEEEEE <3


7 comments:

  1. Ach mach dir keine Sorgen, das sieht super süß aus ;)
    auch die neue Brille-Daumen hoch!
    Liebe Grüße ;) x

    ReplyDelete
  2. Wirklich herzig! Steht dir super!

    ReplyDelete
  3. Süßes Outfit!! :)

    http://janine-dilara-originals.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Your outfit makes me smile! You're so cute!

    ReplyDelete
  5. love the glasses! i've seen similar by chanel, quite expensive though. where are yours from?

    ReplyDelete
  6. supersüßes Styling - paßt zu Dir; weiter so <3

    ReplyDelete

Thank you for commenting. Spam or hate speech will be deleted.