Thursday, April 28, 2011

keren ann - not going anywhere

i'm merely posting this song because it's dead dead beautiful, because I am in fact going somewhere this weekend. it's going to be a weekend in hamburg. i've never been to the north of germany, so i will change to tourist mode tomorrow, i guess.
this is what i wore to the office the other day. i finally found a way to make this cardigan, that i wanted so bad that i bought it a size too small, work for me.
***
ich spiele euch das lied nur weil es so wunderschön ist, denn ich werde tatsächlich wohin gehen dieses wochenende. es wird ein wochenende in hamburg. ich war noch nie so hoch im norden deutschlands, weshalb ich morgen dann wohl auf tourist umschalten werde.
dieses outfit trug ich letztens im büro. ich habe endlich herausgefunden, wie ich diese strickjacke, die ich, weil ich sie so sehr wollte, eine nummer zu klein gkauft hab', kombinieren kann.
look at these bad boys! new mousy shoes!
h+m dress + cardi, primark necklace, no name shoes.
xxx


ps: many thanks to over 700 followers, i have only just realised! how great are you?// vielen dank an über 700 "verfolger", habe ich eben erst gesehen! wie cool seid ihr denn?

13 comments:

  1. How cute are those flats!!! Congrats on 700 followers :)

    ReplyDelete
  2. omg!! bitte wo hast du die schuhe her??? sooooooooo süß!!

    ich liebe deinen blog

    ReplyDelete
  3. oh my friggin goodness... the mousey shoes??!? SOOO CUTE! And I would've done the same thing with that cardigan. That ruffle shoulder detail is truly to die for. I really like that! This is a really sweet look.

    ReplyDelete
  4. Die Schuhe habe ich auch von Marc Jacobs gesehen. Wo sind Deine her? Die sind echt bombe!

    Der Cardi gefällt mir auch gut.

    Gratulation zu über 700 Lesern! :-D

    ReplyDelete
  5. Was sind das denn bitte für mega geile Schuhe? :)

    ReplyDelete
  6. Tolles Blog, auch wenn ich sonst kaum auf Fashionblogs unterwegs bin. Viel Freude in HH. "Meine" Stadt.

    ReplyDelete
  7. Sehr süß, Du bist wirklich wunderhübsch.

    ReplyDelete
  8. Super niedliche Schuhe!

    ReplyDelete
  9. I LOVE you, your blog, and THOSE SHOES! Keep blogging my lady!

    ReplyDelete
  10. CIMI is CANDYSWEET19/05/2011, 14:31

    Ja, 700 Verfolger, Hölleluja!!! Love the Mous Shoes.

    ReplyDelete
  11. Woher hast du diese wunderbaren Ballerinas??? Die sind toll! Liebe Grüße vom Modemädchen!
    www.das-modemaedchen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Those shoes are too cute! ^-^

    ReplyDelete
  13. Fantastic!!!!*_*

    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for commenting. Spam or hate speech will be deleted.