Wednesday, April 06, 2011

annie philippe - baby love

spring is still mainly awesome over here! cannot get enough of the sun, so i keep spending my entire money on going for a scoop of icecream/ a cup of coffee/ persian delicacies. so at sunny 17°, my lovely petticoat dress got another outing.
***
der frühling ist immer noch die wucht in tüten! ich kann gar nicht genug von der sonne kriegen, also verplempere ich mein ganzes geld für eisbällchen/ café-besuche/ persische leckereien (mein lieblings-bistro in mainz: das morgenland!). da es sonnige 17° draußen waren, durfte das schöne petticoat-kleid mal wieder raus.




c+a dress and cardi, h+m shoes, primark brooch, pieces belt.
xxx

ps: notice how i seem to have had a photo bitch here? my boyfriend is still trying to make a point about how shitty my camera phone is. i am totally going for reverse psychology!

7 comments:

  1. Der Kleid sieht sehr schön aus aber in der Kombination mit der Strumpfhose und den Leoparden Ballerinas wirkt es nicht nach Frühling sondern ein bissi Traurig.

    lg S-Mia

    http://infatstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. how are you always so gorgeous?
    i loveloveloooove that dress!

    ReplyDelete
  3. Nina Gludovacz08/04/2011, 17:50

    Hm...ich frage mich immer noch, warum ich das Kleid bei C+A nicht finden kann, weder im Laden, noch online. Dabei ist es sooo schöööön :-)

    ReplyDelete
  4. So in love with that dress, you look gorgeous in it !

    ReplyDelete
  5. Du hast einen sehr schönen weiblichen Stil, dafür muss ich dich echt loben. Dein Kleid gefällt mir :)
    Und ich weiß, wie das mit Gewichtskritik so ist, ich war damals fast magersüchtig und heute bin ich eher kurvig (Größe 40) und bekam dafür oft starke Kritik zu hören. Ich sei zu dick, früher sah ich besser aus etc.

    Magersucht ist schrecklich!
    Steh zu deinen Pfunden, ich würde sie nichtmal Pfunde nennen, für mich hast du Kurven! Du bist eine sehr weibliche schöne Frau, mit ausgezeichnetem passendem Klamottenstil :)

    Genau wie du stehe ich zu meinen Kurven, mach weiter so!

    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  6. Hey, Alegra, hope your doing well! I keep reading your blog and inspiring my self everytime i see your amazings outfits, love them forever, so good taste!!. I wish i could live in a place like yours to use all that beauty coats :)
    I restart updating my blog, i invite you to take a look if you like !
    So, i send you a big regards from Venezuela, hoping that someday i will travel to Germany and will photoshoot you and your gorgeous closet.
    Cheers!

    ReplyDelete
  7. that heart pin really sets it off really cute :3

    ReplyDelete

Thank you for commenting. Spam or hate speech will be deleted.