Sunday, October 19, 2008

truc de ouf... ou pas

comme il y a pas mal de lectrices francaises (ou bien de lecteurs, que sais-je), je me suis demandée s'il me faudrait écrire mes postings en francais aussi? bon c'est tout à fait possible mais... mais rien. vous me ditiez s'il y a des erreurs de grammaire etc. non? je me sens beaucoup plus sûr en anglais. faut accuser la mondialisation! hah!
puis que vous êtes 2nd dans la table des drapeaux, vous y avez le droit de décider!

the new semester starts tomorrow. wish me a nice day. and oh it's gonna be a stressful week. but it's all good and candysweet and i'm looking forward to meeting more of you guys from all over the planet. and let me say it were great if i spoke all your languages cos i'd love to read all of your blogs.
i want to star in a video and do exactly what leslie feist does. look cool, dance cool. one day! for now, i'll just sing along.
gute nacht!
xxx

5 comments:

  1. That's right, Junko Mizuno. I see that you have Miss Van pictures hanging at your wall ;D I really like that kind of paintings, maybe because I am doing that kind of drawings too ^^
    Must say I really like the bridcage necklace, soo cute :D

    ReplyDelete
  2. I think you can do both. Don't be afraid. L'anglais n'est pas ma première langue et je m'y colle bien et toi tu fais un effort de plus en voulant le faire dans ta troisième. Fais le avec celui que tu te sens plus à l'aise.

    ReplyDelete
  3. Ce serait effectivement une très bonne idée de poster aussi en français, même avec de petites fautes! Merci de penser à nous les nuls en anglais.
    Béline

    ReplyDelete
  4. that song has been stuck in my head all day now..

    ReplyDelete
  5. hey lulu, where can i see your paintings? i'm guessing i would like them!

    coucou béline et take it easy pumpkin, je me suis dit d'ailleurs que c'est de bon entrainement, quoi! et c'est pour vous mesdames :)

    hey weesha, i take it you liked the song? how could you not teheeee. i give you the very best selection on here.

    xxx

    ReplyDelete

Thank you for commenting. Spam or hate speech will be deleted.